Teslimat Süreci
atakom.com.tr 'den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile teslim edilmektedir. Hafta içi saat 12:30'a kadar verilen siparişleriniz aynı gün kargoya teslim edilir. Hafta sonu, tatil ve bayram günleri verilen siparişleriniz ise takip eden en yakın iş gününde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin İstanbul'a uzaklığına göre kargo şirketi 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır. Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir. Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo firması garantisi ile size teslim edilecektir. Satın aldığınız ürünler bir teyit e-posta'sı ile tarafınıza bildirilecektir. Seçtiğiniz ürünlerden herhangi birinin stokta mevcut olmaması durumunda konu ile ilgili bir e-posta size yollanacak ve ürünün ilk stoklara gireceği tarih tarafınıza bildirilecektir. Siparişinizin durumunu Hesap Bilgilerim / Siparişlerim sayfasından kontrol edebilirsiniz.

Siparişlerim sayfasında, sipariş durumunda gönderildi yazan siparişleriniz kargo firmasına teslim edilmiş olup sipariş numaranıza tıklayarak sipariş detayını ve siparişinizin kargo takibini yapabilirsiniz. Gönderildi durumunda görünen siparişlerinizin kargo takip numarası ekrana bir süre sonra yansımaktadır. 1500 TL ve üzerindeki tüm siparişlerin kargo bedeli tarafımızca karşılanmaktadır.

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafından size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve kutuda herhangi bir hasar olması durumunda teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine "Hasar Tespit Tutanağı " hazırlaması yönünde uyarmanız gerekmektedir. Hasarlı kolinizi tutulan tutanakla beraber kargo görevlisine iade ediniz. Yapılacak değerlendirme sonucu, satın almış olduğunuz ürünle ilgili izlenecek yol tarafınıza bildirilecektir.

Siparişinizi teslim alırken dikkat etmeniz gereken hususlar!

Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında, kargo görevlisi yanınızdayken teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmeniz çok önemlidir. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık, eksiklik veya hasar söz konusu ise kargo tutanağı hazırlatarak ürünü bize geri gönderebilir ya da tarafımıza konuyla ilgili bilgi verebilirsiniz.

Kargo firması paketi teslim ettikten sonra kutunun ezik, yırtık veya darbeli olduğunu fark ettim, ne yapmalıyım?

Kargo firmasının görevi atakom.com.tr ‘den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında; kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamaz iseniz bizimle +90 (212) 320 64 90 numaralı telefondan iletişime geçerek konuyla ilgili bilgi vermeniz gerekmektedir.
Elinize hasarlı ulaşan ürününüzü, size teslimatı yapan kargo firması aracılığı ile ve tarafımıza hasar tespit tutanağı ile ulaştırmanız durumunda, yapılacak inceleme sonucu değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde tamamlanacaktır.

Faturam nasıl iletilecek?

Kargoyla teslimi yapılan tüm siparişlerin teslimatı sevk irsaliyesi ile yapılmaktadır. Faturanız yasal zorunluluk gereği e-fatura / e-arşiv fatura olarak üyelik bilgilerinizde kayıtlı e-mail adresinize iletilmektedir.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.